Dostlar ben bu oyunuma mod sistemi eklemek istiyorum tıpkı minecraft gibi sadece .py uzantılı dosyaların içindeki şeyleri ana uygulamama eklicek yani örneğin minecraftda zümrüt kılıcı yok ya zümrüt kılıcı modu indirdim ve mods klasörüne koydum minecrafta girince o zümrüt kılıcını görmüş oldum yani bu sistemi bu koda eklemek istiyorum nasıl yapabilirim ?`import socket
import threading
import os
import random
import customtkinter as ctk
import configparser
import time

Global paths

scanfile_path = os.path.join(r"") # Belirtilen bir dosya taranabilir
gud = os.path.join(r"C:\Users\ASUS\Desktop\Hack-Game\GUD")
GDLCS = os.path.join(r"C:\Users\ASUS\Desktop\Hack-Game\DLCS")
logged_in_user_id = None

Config parser initialization

config = configparser.ConfigParser()

Global giriş durumu

is_logged_in = False # Giriş yapılmadıysa False, yapıldıysa True

Hesap oluşturma sistemi

def create_account_sys():
create_account_win = ctk.CTk()
create_account_win.title("Hesap Oluştur")
create_account_win.geometry("200x150")

def get_information():
    global gud
    names = names_entry.get().strip()
    gıdc = GIDC_entry.get().strip()
    if not names or not gıdc:
        result_label.configure(text="Ad ve GIDC gerekli!", text_color="red")
        return
    try:
        file_path = os.path.join(gud, f"{gıdc}.txt")
        if os.path.exists(file_path):
            result_label.configure(text="Bu bilgilerle hesap zaten var!", text_color="red")
            return

        with open(file_path, "w") as user_data:
            ıd_creat = random.randint(1000, 9999)
            user_data.write(f"Name: {names}\n")
            user_data.write(f"GIDC: {gıdc}\n")
            user_data.write(f"ID:{ıd_creat}\n")
        result_label.configure(text="Hesap başarıyla oluşturuldu!", text_color="green")
    except Exception as e:
        result_label.configure(text=f"Hata: {e}", text_color="red")

# Entry fields
names_entry = ctk.CTkEntry(create_account_win, placeholder_text="Ad")
names_entry.pack()
GIDC_entry = ctk.CTkEntry(create_account_win, placeholder_text="GIDC")
GIDC_entry.pack()

# Button
Create_button = ctk.CTkButton(create_account_win, text="Oluştur", command=get_information)
Create_button.pack()

# Label
result_label = ctk.CTkLabel(create_account_win, text="")
result_label.pack(pady=5)

create_account_win.mainloop()

LUIWINX GUI window

def open_luiwinx_window():
global logged_in_user_id

luiwinx_window = ctk.CTk()
luiwinx_window.title("LUIWINX Penceresi")
luiwinx_window.geometry("300x200")
#gui
#functions
#button
#Label
if logged_in_user_id:
    id_label = ctk.CTkLabel(luiwinx_window, text=f"Giriş Yapılan ID: {logged_in_user_id}")
    id_label.pack(pady=10)

luiwinx_window.mainloop()

Terminal window

def open_terminal(client_socket):
global is_logged_in

terminal_window = ctk.CTk()
terminal_window.title("CRESOURC Terminal")
terminal_window.geometry("500x300")
terminal_window._set_appearance_mode("Dark")

# Terminal output
terminal_output = ctk.CTkTextbox(terminal_window, text_color="green")
terminal_output.pack(fill="both", expand=True)

def receive_data():
    while True:
        try:
            data = client_socket.recv(1024)
            if data:
                terminal_output.insert("end", f"Sunucudan alınan veri: {data.decode()}\n")
            else:
                break
        except Exception as e:
            terminal_output.insert("end", f"Bağlantı hatası: {e}\n")
            break

threading.Thread(target=receive_data, daemon=True).start()

#Set False in loged
def loged_system_xstats():
is_logged_in= False

# Command system
def process_command(command):
    if command == "/LUIWINX":
        if not is_logged_in:
            terminal_output.insert("end", "Hata: Önce giriş yapmalısınız!\n")
        else:
            open_luiwinx_window()
    elif command == "/creataccount":
        create_account_sys()
    elif command == "/cls":
        terminal_output.delete("1.0", "end")
        os.system('cls' if os.name == 'nt' else 'clear')
    elif command == "/login":
        open_login_window()
    elif command == "/exit":
        terminal_output.insert("end", "Uygulama kapanıyor..")
        time.sleep(2)
        terminal_window.quit()
        terminal_window.destroy()
    else:
        terminal_output.insert("end", f"Komut bulunamadı: {command}\n")

# Send data to server
def send_data(event=None):
    send_message = terminal_input.get()
    if send_message.strip():
        if send_message.startswith("/"):  # Command check
            process_command(send_message.strip())
        else:
            client_socket.sendall(send_message.encode())
            terminal_output.insert("end", f"Sunucuya gönderilen mesaj: {send_message}\n")
        terminal_input.delete(0, "end")

# Input
terminal_input = ctk.CTkEntry(terminal_window, placeholder_text="Mesajınızı yazın...", text_color="green")
terminal_input.pack(fill="x", pady=5)
terminal_input.bind("<Return>", send_data)

terminal_window.mainloop()

Login window

def open_login_window():
global is_logged_in, logged_in_user_id

login_window = ctk.CTk()
login_window.title("Giriş Yap")
login_window.geometry("300x200")

#entrys
ad_entry = ctk.CTkEntry(login_window, placeholder_text="Ad")
ad_entry.pack(pady=10)
gidc_entry = ctk.CTkEntry(login_window, placeholder_text="GIDC")
gidc_entry.pack(pady=10)

# Giriş doğrulama fonksiyonu
def login():
    global is_logged_in, logged_in_user_id

    ad = ad_entry.get().strip()
    gidc = gidc_entry.get().strip()
    if not ad or not gidc:
        result_label.configure(text="Ad ve GIDC gerekli!", text_color="red")
        return

    # GIDC'ye göre dosya yolu oluştur
    file_path = os.path.join(gud, f"{gidc}.txt")
    if os.path.exists(file_path):
        with open(file_path, "r") as file:
            lines = file.readlines()
            stored_name = lines[0].split(":")[1].strip()
            stored_gidc = lines[1].split(":")[1].strip()
            if ad == stored_name and gidc == stored_gidc:
                logged_in_user_id = lines[2].split(":")[1].strip()  # ID'yi kaydet
                is_logged_in = True
                result_label.configure(text="Giriş başarılı!", text_color="green")
                login_window.destroy()
            else:
                result_label.configure(text="Hatalı giriş bilgisi!", text_color="red")
    else:
        result_label.configure(text="Hesap bulunamadı!", text_color="red")

# Button
login_button = ctk.CTkButton(login_window, text="Giriş Yap", command=login)
login_button.pack(pady=10)

# Label
result_label = ctk.CTkLabel(login_window, text="")
result_label.pack(pady=10)

login_window.mainloop()

Main lobby

def main():
lobi = ctk.CTk()
lobi.title("Lobi")
lobi.geometry("300x200")

def connect_server():
    lobi.destroy()

    connect_window = ctk.CTk()
    connect_window.title("IP ve Port Girişi")
    connect_window.geometry("300x150")

    ip_entry = ctk.CTkEntry(connect_window, placeholder_text="IP")
    ip_entry.pack(pady=10)

    port_entry = ctk.CTkEntry(connect_window, placeholder_text="Port")
    port_entry.pack(pady=10)

    def establish_connection():
        ip = ip_entry.get().strip()
        port = int(port_entry.get().strip())

        client_socket = socket.socket(socket.AF_INET, socket.SOCK_STREAM)
        try:
            client_socket.connect((ip, port))
            connect_window.destroy()
            open_terminal(client_socket)
        except Exception as e:
            print(f"Bağlantı hatası: {e}")

    connect_button = ctk.CTkButton(connect_window, text="Bağlan", command=establish_connection)
    connect_button.pack(pady=10)

    connect_window.mainloop()

connect_button = ctk.CTkButton(lobi, text="Sunucuya Bağlan", command=connect_server)
connect_button.pack(pady=50)

lobi.mainloop()

main()`

Merhabalar bu kod zümrüt kılıcının mı? Sen buna ne ekleyeceksin

ben bu koda dinamik mod sistemi ekleyeceğim ve böylece bu oyuna başka insanalr mod yapabilsin diye

zümrüt kılıcı bir örnekti yani ben bir mods klasörü gibi DDLC(dinamik DLC) e yaptıkları modu koyacaklar(limit yok) ve oyuna girince oyunda ekli olmayan şeyleri kurdukları mod ile görmelerini oynayabilmelerini sağlayabilmek istiyorum

8 gün sonra

hocam yardımcı olurmusunuz ?? ):
araştırıyorum ama olmuyor

Aslında çok iyi olur be abi (: seviniriz yani demek istediğimi şöyle kısaca açıklayım abi benim programlıyor olduğum bir oyun var o oyunun kodunu yukarı koymuştum o oyuna başkalarınında mod yapıp oyuna entegre etmelerini istiyorum yani hani minecraft var ya forge yüklüyoz mod klasörüne modları koyuyoz oyuna giriyoz modlar çalışıyor onun gibi bi sistem algoritma eklemek istiyorum oyunuma

    4 ay sonra

    Arda_Ay Ne tarz bir mod yüklenmesini istiyorsun Minecraft'ta olduğu gibi kaynak paketi türünde bir şey mi yoksa harici kodların oyuna entegre edilmesi mi?

    Bir Yanıt Yaz...